Postări populare

duminică, 30 martie 2008

portretul femeii mixte

Vedem adesea eleganta femeii care se strecoara cu pasi fini de la birou la piata dupa 10 ore de program. Vedem femeia care se vrea a fi puternica si de succes iar in visele ei cele mai mari, ascuse in spatele carierei se vrea a fi mama. Ma strecuram de la birou direct in piata Vitan sa fac cumparaturi....cele de toate zilele.In mod obisnuit le fac singura si in ciuda faptului ca nu-mi place, nu am de ales. Ma gandesc acum si la femeile ca mine, cele obisnuite care pleaca in costum, aranjate si parfumate, cu gulerul apretat si o geanta care imita pielea..(deh cele bune costa cat chiria pe care o platesc)...si merg cu pasi marunti la piata,cautand la tarabele frumos aranjate optiuni mai "acceptabile " de a economisi. Despre maini fine,despre gomaje si coafura putem vorbi la infinit. Nu asta e esenta ci faptul ca putem face de toate.In ciuda fragilitatii ....

3 comentarii:

mazzero spunea...

SUPER FAIN....CRED CA ESTI O FEMEIE IDEALA PTR ORICE BARBAT CU CAP...TE PUP

Anonim spunea...

Referitor la acest subiect consider ca poti iesi in evidenta si fara pantofi Gucci, haine Versace sau genti Loius Vuitton..important e modul in care imbini lucrurile si felul in care te prezinti in fata celorlalti..recunosc ca si mie imi place sa-mi fac unele mofturi, sa-mi iau uneori haine scumpe,e specific fiecarei femei ( sau majoritatii)...e trist insa ca cea mai importanta preocupare sau tema sa ramana shopping-ul......:)

Unknown spunea...

Mama blogurilor?!....inseamna ca eu sunt un fel de ....Vadim?!:)))

Arhivă blog