Postări populare

miercuri, 27 aprilie 2011

Maine voi fi alt om

Ce naiba fac? In ultima vreme m-am desprins de televizor si m-am dedicat internetului. In acest fel am incercat sa devin mai putin dependenta de stirile perverse si manipulatoare pe care le urmaream. Nu este o schimbare majora, e un facto evident ca traiesti intr-o lume a informatiei si oricat de tare am "strans" din ochi parca se iau dupa mine. Am obosit sa vad atat de multe, vreau pace in mintea mea, am nevoie de liniste sa gandesc, sa aud doar ecoul gandurilor mele creative. Mi-e frica sa nu le pierd de tot. Nici cand ma asez in pat nu reusesc sa elimin fragmentele ratacite a unor barfe sau stiri auzite aleator sau citite pe undeva....Eu as inventa o insula a uitarii de sine...sa navighz rapid acolo. Haideti cu mine!

Arhivă blog